حریم خصوصی کاربران سایت پارسامد

فروشگاه اینترنتی پارسامد ضمن احترامی که برای حریم شخصی کاربران قائل است، برای مطالعه، ثبت نظر یا استفاده از برخی امکانات وب‌سایت اطلاعاتی مانند آدرس، شماره تلفن و ایمیل را از مشتریان خود دریافت می‌کند و پارسامد برای ارسال سفارش مشتریان، از این اطلاعات استفاده خواهد کرد. پارسامد به اطلاعات بانکی مشتریان هیچ‌گونه دسترسی ندارد و تمام پرداخت‌ها از طریق شبکه بانکی انجام می‌شود. پارسامد برای حفاظت و نگهداری اطلاعات و حریم شخصی کاربران همه توان خود را به کار می‌گیرد و امیدوار است که تجربه‌ی خریدی امن، راحت و خوشایند را برای همه کاربران فراهم آورد.

 

همچنین پارسامد ممکن است برای ارتباط با مشتریان، بهینه‌سازی محتوای وب‌سایت و تحقیقات بازاریابی از برخی اطلاعات استفاده کند و برای اطلاع‌رسانی رویدادها و اخبار، خدمات و سرویس‌های ویژه یا پروموشن‌ها، برای اعضای وب‌سایت ایمیل یا پیامک ارسال نماید. در صورتی که کاربران تمایل به دریافت این‌گونه ایمیل و پیامک‌ها نداشته باشند، می‌توانند عضویت دریافت خبرنامه پارسامد را در پروفایل خود لغو کنند.

پارسامد ممکن است در راستای رعایت قوانین وب‌سایت، نقد و نظرهای ارسالی کاربران را ویرایش کند. همچنین اگر نظر یا پیام ارسال شده توسط کاربر، مشمول مصادیق محتوای مجرمانه باشد، پارسامد می‌تواند از اطلاعات ثبت شده برای پیگیری قانونی استفاده کند.

حفظ و نگهداری رمز عبور بر عهده کاربران است و برای جلوگیری از هرگونه سوء استفاده احتمالی، کاربران نباید آن را در اختیار دیگران قرار دهند. پارسامد هویت شخصی کاربران را محرمانه می‌داند و اطلاعات شخصی آنان را به هیچ شخص یا سازمان دیگری منتقل نمی‌کند، مگر اینکه با حکم قانونی مجبور باشد در اختیار مراجع ذی‌صلاح قرار دهد.

پارسامد همانند سایر وب‌سایت‌ها از جمع‌آوری IP و کوکی‌ها استفاده می‌کند، اما پروتکل، سرور و لایه‌های امنیتی و روش‌های مناسب مدیریت داده‌ها اطلاعات کاربران را محافظت و از دسترسی‌های غیرقانونی جلوگیری می‌کند.