راهنمای انتخاب سایز لباس بچه گانه

اغلب والدین برای اندازه گیری سایز لباس کودک خود به سن او نگاه می کنند در صورتی که سن به تنهایی نمی تواند معیاری مناسب برای انتخاب لباس باشد زیرا جثه و وزن گیری بچه ها با یکدیگر فرق دارد. بهترین روش انتخاب سایز، اندازه گیری لباس فعلی است که اندازه کودک باشد. برای اندازه گیری، لباس فعلی که اندازه آن مناسب است را روی یک سطح صاف پهن کنید و یا متر اندازه گیری کنید. سپس به راهنمای سایز که در بخش مشخصات لباسهای سایت پارسامد درج شده است، مراجعه کنید و سایز مناسب را سفارش دهید. دقت کنید به دلیل اختلاف در برش و دوخت از طرف تولیدی های مختلف، چند سانت خطا نیز در نظر بگیرید. در این پست میخواهیم جدول و راهنمای انتخاب سایز لباس بچگانه را برای شما همراهمان پارسامد ارائه کنیم.

جدول سایز لباس بچگانه

اگر جثه و وزن گیری بچه ها معمولی و استاندارد باشد، می توانید از جدول زیر نیز برای انتخاب سایز کمک بگیرید.

جدول انتخاب سایز لباس بچه گانه

راهنمای انتخاب سایز لباس کودک بر اساس سن برای سایز 30 35 40 45 50 55 60 65

چه سایز لباسی برای کودک بخریم؟

اگر شما لباسی با سایز بزرگ را برای فرزند خود انتخاب نمایید آن لباس موجب شلخته و نامرتب به نظر رسیدن ظاهر فرزند شما می شود از این رو بهتر است در هنگام اندازه گیری سایز لباس کودک حساسیت لازم را به خرج دهید همچنین لباس ها با سایز کوچک باعث می شوند تا فرزند شما در هنگام پوشیدن آن ها احساس ناراحتی کند. متاسفانه بعضی والدین هنگام خرید لباس بچگانه، یک سایز بزرگتر انتخاب می کنند به این امید که سال بعد هم از آن لباس استفاده کنند. این کار کاملا اشتباه است زیر تا زمانی که لباس نو و شیک است با جثه بچه همخوانی ندارد و در اصطلاح عامیانه به تن زار میزنه و وقتی اندازه تن بچه می‌شود که تازگی و نو بودن لباس از دست رفته و یک لباس کهنه اندازه جثه شده است.

 

نحوه اندازه گیری لباس بچگانه

برای استفاده از راهنمای انتخاب سایز لباس بچگانه لازم است نحوه اندازه گیری را بدانید. نحوه اندازه گیری لباس بچگانه نیز به صورت زیر است.

 

 

برای آشنایی با جنس لباس‌های بچگانه روی لینک زیر کلیک کنید.
انواع مختلف پارچه برای دوخت لباس کودک
نکات مهم خرید لباس بچه